thebeebs

Alla inlägg under juli 2010

Av wilmanora sadriuolofsson - 15 juli 2010 22:34

hejhej:D

asså jag är sjukt ledsen nu asså för imorgon åker vi från göteborg till stugan i blekinge så då kommer jag inte ha nån dator, vilket betyder jag kommer inte blogga...:'( aja nora får väll blogga så länge jag kommer snacka med henne i telefon så då kan jag säga till henne vad som jag ha gjort och så kan hon skriva x) :D


aja nu ska jag berätta om dagen idag då XD

på kvällarna innan jag gå och lägger mej ha jag börja läsa igen det va ju typ i julas jag gjorde de sisst XD aja och jag läser en bok som heter bevis på video sjukt bra film asså:O den e lixom typ spännande elle vare nu heter och typ kanske läskig för lättskrämda menmen asså under natten hade jag en sjukt konstig dröm:O den handlade halft om boken och skolan;/ aja jag vaknade halv 1 och typ skyndade mej att gö mej klar för vi skulle åka till pappas gamla kompis som han inte hade träffa på öö 10 år troja det va facktist kul för han hade en liten dotter som va 2 och ett halft år så jävla söt asså:D aja vi va typ där hela dan så jag gjorde inget speciellt idag men mer kommer om en vecka... ses då och då kommer jag skriva om allt somn ha hänt lovar... kommer sakna er hej då älskar er :*<333    

Av wilmanora sadriuolofsson - 14 juli 2010 20:37

hejsvejs:D

idag typ väckte mamma mej ungefär 10 för min faster och hennes typ man skulle till newyork så vi skulle typ säga hejdå innan dom åkte ;)  (nu ha vi typ huset deras sj elle a min familj och mina kusiner asså seras barn elle a barn  kan jag inte kalla det ena e ju lixom 24 och andra 20-22 tro ja XD

 

aja sen typ satte jag mej en snabbis vid datan och typ a gjorde det man bruka gö på morgonen...XD

 

och typ 2 så åkte jag mamma och pappa tbx till stan (vi va ju där igår) men corneee ville inte följa med, och som sagt så åkte vi ju den där båten(paddan!)

de va as tråkigt jag ba satt och knäppte kort och filmade på alla saker som man typ fick se (hus och bygnader XD)

men det värsta va att i början va det värsta historia lektionen:O guiden började snacka om karl XII och massa saker :O jag ba tängte ''men palla vi ha semester vi vill inte ha fackta eller nån jävla lektion XD''

 

aja typ vi kom tbx från båten typ 50 minuter senare och typ då ville pappa gå till en jävla fiskekyrka och jag hade ingen lusst alls för jag hade as ont i huvve:O aja sen märkte vi att det va för långt bort (och med vi mena jag pappa, jag och mamma sa det flera ggr XD) aja så vi gick tbx igen då gick vi och åt klockan va typ halv 5 troja aja vi åt subway :D:D as gott asså;D aja och typ sen när vi va klar åkte vi hem


och då va jag så jävla trött och värkligen svettig:O det måste fan ha vare 35-40 grader jag mena allvar:O aja så jag gick upp och började på en ny bok för jag läste ut min andra igår. och den boken jag började på nu ha jag redan läst typ helften på typ en timme:O den va så jävla spännande XD aja och sen gick ´jag ner hit till datan och ha typ sutte här sen dess;)<3

hejs på er massa kramar wilma:D<3

Av wilmanora sadriuolofsson - 13 juli 2010 23:44

hejhej asså jag har suuuper tråkigt nuja så tängte ba blogga lite sen måste jag typ gå och lägga mej, läser en as spännande bok så vill läsa den ;) men asså jag ha super tråkigt som sagt så nån som e vaken nu som kan komma på nått att gö innan jag ska läsa;)


aja jag skriver väll mer imorgon då ses senare puss och kram wilma:D:*<3

Av wilmanora sadriuolofsson - 13 juli 2010 23:37

hejhej

nu sitter jag i min säng 

och lääser

haha nu kom min katt in

och hoppa upp på in säng

han är så gullig

aså jag vet att vi har bett om ursäkt så himmla mke om

att vi inte uppdaterar

men det är ju så att

DET ÄR SOMMARLOV man gör andra saker

än att blogga haha:)

och wilma är ju bortrest

så vi har inget att blogga om

för vi är inte med varndra :P

haha:)

men aja som wilma sa

vi ska blogga iaf 1 gång per dag var:)

//Nora  

Av wilmanora sadriuolofsson - 13 juli 2010 20:26

hejhej:D

som sagt är jag på semester i göteborg:D

aja vi åkte hit igår på morgonen så jag fick kliva upp 6 -.- va lixom såå trött hela resan för dom senaste dagarna ha jag sove minst 6 timmar!:O och den dagen sov jag ba 2:O

aja så jag sov seriöst hela resan förutom när vi skulle stanna och äta och typ 10 minuter då men a det borde inte räknas för då halvsov jag;)


vi kom fram till min faster typ 7 på kvällen asså och då gjorde vi seriöst ingenting... elle jo vi fikade XD sen på nkvällen började det att åska och blixtra så alla satt i vardagsrummet och pratade om gamla minnen XD det va facktist as kul:P aja sen vart klockan halv 12 och alla va as trött iaf jag corneee ( syrran) och mamma o pappa... XD, så alla gick och la sej jag och cornee skulle sova i samma rumm så vi låg och läste frida och nu tidnigar typ en stund men sen höll vi på att dö av trötthet så vi somnade XD


på morgonen vet jag inte när vi vaknade typ 10 tro jag men inte säker, och då gick vi och fikade sen gick jag och corneee upp igen haha och vi somnade XD och typ en timme senare väckte mamma oss och typ sa att vi skulle till stan så jag typ duschade på mindre än en halvtimme:o (STOLT:D) sen typ halv 1 åkte jag corneee mamma och pappa på stan:D


typ på stan fick jag en typ jag vet inte ricktigt va det heter men asså det e väll en kofta med korta armar och typ den går inte att knäppa och den är lixom inte lägre än till revbenen XD och ett par lila solbriller XP men asså det fanns typ inte så mke jag ville ha där XP sen åkte vi buss hem och typ på bussen ringde nora och jag hade ljudet på på mobilen ( brukar aldrig ha det, bruka ba ha på vibbration men asså jag hade väll råka slage på ljudet då XD) aja och jag ha inget minneskort i mobilen för de ha paja XD så jag ha typ den där telia låten som ringsignal XD och det ekade i hela bussen så alla glodde på mej såå pinsamt XD ;P


aja och typ sen när vi kom hem ha jag bara sutte här vid datan XD imorgon tro jag vi skulle åka paddan genom typ as mke i göteborg och kolla på massa saker (paddan är en båt asså den heter typ paddan och det står på en skylt ''åk paddan och sen nånting mer...XD'' asså mamma ville åka den...) XD aja jag ha med kameran så bli någ lite bilder sen allt när jag kommer hem :D hejdå alla kram wilma :*<3

Av wilmanora sadriuolofsson - 13 juli 2010 20:19

hejhej alla:D asså ledsen att vi inte ha uppdatera så mke nu för tiden men vi har haft annat att gö, iaf jag XD men vi lovar att vi ska försöka gö det iaf en gång per dag men nu är jag på semester ett tag och efter fredag kommer jag inte blogga alls på semestern men nu kan jag nån gång, hoppas varje dag. men iaf så nu vet ni varför och att vi ska blogga mer XD

/ wilma:D

Av wilmanora sadriuolofsson - 12 juli 2010 20:09

heyhey

nu har wilma en anledning till att hon inte kmr blogga

hon har rest bort:( (igår)

jag saknar henne redan:(

men aa igår var vi med varndra för sista gången på läänge

för när hon kmr tbx så åker jag iväg:(

det vi gjorde igår står på min blogg för jag orkar inte skriva om allt haha :)

www.norasadriu.bloggplatsen.se

men nu ska jag gå och tittra på tv haha :)

hejdå:) //Nora

Av wilmanora sadriuolofsson - 10 juli 2010 23:36

hejhej

haha ledsen att vi inte har bloggat på as läänge

min anledning är att jag bloggar på min egen blogg:)

wilmas anledning vet jag inte antagligen att hon är för lat:P

men aa imrrn så ska vi va med varndra:)

för wilma åker iväg till stockholm på måndag:(

men aa om ni vill veta vad jag håller på med så

finns allt på min blogg :)


norasadriu.bloggplatsen.se :)

men aa nu såå ska jag dra

see ya later:) //Norasadriu


 

Presentation


tjenixen...:P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tkr ni om Justin Bieber:)
 HAN SUUUGER
 HAAN ÄR BÄST,UNDERBAR,VÄRLDENS BÄST RÖST ,HELT ENKELT PERFEKT
 bra sångare men fuuuul
 snygg men dålig sångare
 han ha varit dålig sen målbrottet
 haaan lååter som en tjej
 han är perfekt
 hsn är rätt snygg
 vem e justin bieber?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

skriv vad ni tkr om oss:P


Ovido - Quiz & Flashcards