thebeebs

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av wilmanora sadriuolofsson - 1 augusti 2010 23:10

hejhej alla asså jag är ledsen att jag inte ha uppdatera igen men jag ha ju vart i stugan som ni vet och sen närjag kom hem ha jag haft jätte mke att gö och typ glömt blogga XD men hoppas de inte gö nått och bara så ni vet så vet jag faktist inte varför inte noar ha blogga men ni kan ju fråga henne senXD   


asså jag vet att jag lovade säga vad jag gjorde i stugan men vi gjorde inget speciellt och plus ha jag glömt XD men lite bilder kan ni väll få ;D<33 älskar er alla så mke<33:*


några bilder sen göteborg men asså de finns mke mer men orka inte lägga upp dom :P<3


haha vi åt sånna där jätte tjocka pizzer såå mke godare än vanliga asså!;D



     

haha jag köpte de när vi va på stan:P  



asså seriöst corneee passa såå bra i hatt;D  



 

sen sissta dagen va vi hos den här söööta lilla ungen;D<3333  elle vi va på ullared dan efter men asså jag ha inga bilder:P


stugan i blekinge efter derå:D


    

jag köpte dom här bikinirna när vi va på stan... mer bilder vad jag köpte på ullared och typ ja alla affärer vi va på kommer sen men dom va på min syrras kamera så dom ha jag inte nu XD


  

sen sissta dagen vi va där så va vi hos min mammas faster och badade i den här blandannat XD


okej vi va inte ba där 2 dar men dom andra dagarna gjorde vi inget speciellt så de fanns inget intresant att lägga ut xD 

aja  de va typ allt intresant att berätta;D hejdå älskar er:*<3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tjenixen...:P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tkr ni om Justin Bieber:)
 HAN SUUUGER
 HAAN ÄR BÄST,UNDERBAR,VÄRLDENS BÄST RÖST ,HELT ENKELT PERFEKT
 bra sångare men fuuuul
 snygg men dålig sångare
 han ha varit dålig sen målbrottet
 haaan lååter som en tjej
 han är perfekt
 hsn är rätt snygg
 vem e justin bieber?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

skriv vad ni tkr om oss:P


Ovido - Quiz & Flashcards