thebeebs

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av wilmanora sadriuolofsson - 4 augusti 2010 15:01

hejhej bloggen :)

okej jag vet att jag inte har bloggat på ett tag

har varit lite upptagen och bloggat på min blogg

hahaha om ni undrar vad jag har gjort dom senaste dagarna

så står det där :)

jag bjuder på en bild från min lilla resa till furuvik

om ni vill se mer få ni oxo titta på min blogg för jag orkar seriöst inte lägga in alla igen :(

norasadriu.bloggplatsen.se

men aja nu borde wilma bli glad för hon har dampat mej om att blogga :)

haha så vsg :)

hajdo så länge hahha :)

//Norasadriu

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tjenixen...:P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tkr ni om Justin Bieber:)
 HAN SUUUGER
 HAAN ÄR BÄST,UNDERBAR,VÄRLDENS BÄST RÖST ,HELT ENKELT PERFEKT
 bra sångare men fuuuul
 snygg men dålig sångare
 han ha varit dålig sen målbrottet
 haaan lååter som en tjej
 han är perfekt
 hsn är rätt snygg
 vem e justin bieber?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

skriv vad ni tkr om oss:P


Ovido - Quiz & Flashcards